Cei de la Promotor au realizat un test drive cu Dacia Spring și ne-a convins că mezina gamei Dacia are calități reale pentru traficul urban. Primul model electric produs sub brandul Dacia i-a entuziasmat pe români în special datorită prețului, dar Spring are calități reale, care vor păstra nivelul de entuziasm și după achitarea ultimelor rate ale planului de finanțare.
Prima Dacia cu propulsie electrică arată mai impunătoare decât sugerează fișa tehnică. Formatul de crossover urban îl prinde foarte bine pe Spring, iar senzația este consistentă și în ceea ce privește interiorul. Patru adulți pot împărți fără probleme spațiul – ce-i drept, cu ceva eforturi din partea celor care stau în spate. În față, Spring arată foarte aerisit, lăsând impresia unei mașini mult mai mari. Impresionant, fără doar și poate, având în vedere că Dacia Spring are o amprentă minusculă la sol – 3,73 metri lungime și 1,58 metri lățime.
Traseul ales de Dacia a avut o lungime de aproximativ 70 de kilometri, ocolind Bucureștiul de la Vest la Nord spre Ploiești. Categoriile de drumuri au inclus o gamă diversă, de la străzi urbane, la drumuri naționale și chiar un sector de circa 15 km de autostradă. Asta ne-a permis să ne facem o idee rezonabilă despre capabilitățile lui Spring, chiar și în timpul foarte limitat avut la dispoziție.
Este clar că Spring poate fi folosit fără probleme în oraș, acolo unde cei mai mulți nu parcurg mai mult de 40 de kilometri zilnic. În acest caz modelul electric Dacia nu ar avea nevoie de mai mult de două încărcări săptămânale. În plus, suportă chiar deplasări extraurbane pe distanțe scurte, de până la 100 km, fără a avea nevoie de realimentare. În ceea ce privește fiabilitatea și degradarea bateriei, Dacia acordă o garanție pentru aceasta de 8 ani sau 120.000 km, ceea ce ar trebui să asigure liniștea celui care cumpără Dacia Spring.
Adaugă Comantariu